Thursday, 5 January 2006

hmm, kansje jeg skal skrive litt om meg selv og?

vel jeg er en 20 år gammel jente som er født i haugesund, men flyttet ganske tidlig til den større byen stavanger. der bodde jeg til jeg var 17 år og flyttet tilbake til hjembyen min, hvor jeg begynte som blomsterdekoratør-lærling og tok fagbrevet sommeren 2005!:) høsten begynte jeg på skolen for å ta studiekompetanse, men d tror jeg ikke det blir, design og programutvikling er noe av det som har surret i hode mitt siden jeg begynte på skolen igjenn. skjeldent har så mange idèer kommet ut av mitt hode og ned på ark eller dataskjerm! jo da, men ellers på fritiden så jobber jeg fortsatt som blomsterdekoratør, men det jeg jobber mest som er vel, bartender! når jeg ikke er på jobb så trener jeg overhode ikke i d hele tatt! med mindre jeg blir veldi rastløs og går baserk i stuen eller noe! hehe :) musikk klarer jeg meg ikke en dag uten, og synger når ingen er til stede! hihi. men? jo, hva mer skal jeg ta med liksom??? ble helt blank...... jaja!

2 comments:

Anonymous said...

du har iallefall fagbrev i noe:)... heldigen

Katrine said...

hihi, ja ikkje sant! :)
må få deg d du o vettu!!!