Wednesday, 25 January 2006

world skills, beste ukene ever:)

eg e jo egentli ikkje et konkuransemenneske, men eg savne alikavel alle di deltagerene eg møtte i findland mai/juni 2005. så stor konkuranse har eg aldri vert i før, og komme heller ikkjet å oppleva ijenn! men med world skills ble konkuranse alikevel kjempegøy :) for di som ikkje vett d e wold skills den største konkuransen for ungdom mellom 16 og 21år, me unntak t mekatronikk som kan ha dltagere opp t 25 år.den blir holt aenkvart år og i 2007 ska den ver i kina. selve konkuransen fåregår øve 3-4 dager.men før konkuransen e d utflukter og omvisninger på konkuranseomrade, og tro meg d e ikkje lite!!!! vett ikkje kor mange tusen kvadratmeter d va men d va nok, og d e grunnen t at me ikkje har plass t å ha d i norge! dagen før konkuransen bejunne e d åplings sermoni me alle land som e me. der hålle di ''viktige'' sine taler og så e d masse unneholning:) så har du konkuransetiå der du slite deg i hel me å ikkje følla me på oublikum så snakke om deg ein hall meter ifra!og når konkuransedagane e ferdige, har me noen dager få me barra går ront å lure på resultatene, før endeli åvsluttningssermonien bejunne dagen før me reise jemm, og alle resultater og premier blir delt ut :)så har me ein kanonfest me all for mye mat og sånn ittepå:) men d så sjer når di komme jemm på hotelle itte ein konkuransedag e ferdi, e alt fra at me bada masse i basseng og hadde sauna som vår bestevenn i heila opphålle:) alle du blir kjent me e di du savne mest den dagen du reise! uansett kor mye du snakke me di på msn og mellinger å sånn e ikkje d samma som å snakka me di i virkliheten. og eg må barra sei! ein så utroli stor opplevelse ska eg leita lenge itte, blir gla inni meg når eg tenke tebake t d og kan ikkje la ver å smila :) håpe alle får sin store opplevelse i løpe av live sitt!!! d fortjene dåkke :)

3 comments:

Anonymous said...

Hei!Hehe fint innlegg fikk lyst til å bli med selv.Jeg lager mikroskopiske propeller til nenaroboter.Tror du de har neo som kan falle inn i den sjangeren?
Klem fra Bob Kurt Grueland

Katrine said...

jojo maria oppfinsom e du vertfall

Anonymous said...

Maria hvem er det?